|
Post by ~Joyce~ on Mar 14, 2005 13:12:38 GMT -5
Haaai Allemaal, Ondertussen ben ik steeds mijn forum aan het uitbreiden. Opzich natuurlijk harstikke leuk en steeds meer onderwerpen kunnen en mogen besproken worden. ;D Om ervoor te zorgen dat iedereen zijn / haar verhaal kwijt kan, vind ik het belangrijk, dat we elkaar met respect zullen benaderen. Reageren op elkaar is natuurlijk harstikke fijn, elkaar steunen en laten merken dat diegene niet de enige is. Maar laten we dat doen met respect. Iedereen in zijn / haar waarde laten. Niet veroordelen of oordelen over iemand. Een mening geven is uiteraard toegestaan. Verder vind ik het ook belangrijk dat we hier zijn om elkaar te helpen. Dus bij de onderwerpen; eetstoornis, automutilatie etc etc....is het niet de bedoeling dat er tips gegeven worden, die juist de ander dieper in de ellende zal brengen. Tips om uit een bepaalde situatie te komen zijn uiteraard van harte welkom. Mochten er wel tips of iets dergelijks verschijnen op het forum, zal deze berichten verwijderd worden. Ik wil gewoon dat iedereen die hier op dit forum komt, zich prettig voelt, vrij voelt om een verhaal te vertellen en vooral plezier en steun kan ervaren. En met elkaar moet dat echt wel lukken
|
|