Anita
New Member
|
Post by Anita on Mar 17, 2005 14:12:20 GMT -5
Ik werd vandaag weer even geconfronteerd met het slagveld aan littekens op mijn arm. Ik liet een tattoo zetten op mijn bovenarm, en was bang dat Tony(de tattooist) weer iets zou zeggen over mijn littekens, maar dat deed hij gelukkig niet. maar ik geneerde me wel Ik ben er op m'n 17e mee begonnen, en heb het nog steeds niet helemaal onder controle zomer's schaam ik me als ik een t'shirt aan heb, en er naar gekeken word, maar ik bedek m'n armen niet meer zo als vroeger, mensen moeten er maar aan wennen. Het is een hardnekkig fenomeen, maar wat mezelf betrefd is het ergste al voorbij, en eens zal ik er helemaal af zijn. groetjes van Anita
|
|
fleur
New Member
|
Post by fleur on Mar 20, 2005 11:35:42 GMT -5
Ja... dat zijn confronterende momenten... gelukkig zei de man er niets van dan!
het is nog niet helemaal onder controle zeg je... wel meer dan vroeger toch? weet je zelf hoe je dat bereikt hebt? wat helpt jou jezelf op sommige momenten, dat je je nu wel soms onder controle kunt houden?? misschien kunnen die punten je nog wel wat verder helpen in deze...
de lttekens gaan nooit meer weg en das zonde... daarom vind ik het ook wel heel goed dat je gewoon t-shirts aantrekt en je niet meer in allerlei bochten wringt om het te verbergen, want dat maakt het allemaal nog vervelender... dapper dat je dat kunt!!
Goede instelling ook dat je gelooft dat je er ooit helmaal van af zult zijn!
X fleur
|
|
Anita
New Member
|
Post by Anita on Mar 31, 2005 4:45:56 GMT -5
Ik kan me het vaak niet meer voorstellen dat ik mezelf snij of kras, het zakt steeds verder weg, en ik heb het gevoel dat ik niet meer in de gemoedstoestand kom, waarin ik mezelf beschadig. Het is eigenlijk de tijd die er voor zorgt dat het beter gaat. Ze zeggen toch dat de tijd alle wonden heelt, nou volgens mij gaat dat bij mij ook zo.
|
|
justaface
New Member
There's no such thing as life without pain
|
Post by justaface on Apr 22, 2005 3:57:09 GMT -5
Ach, mensen zijn zo erg vervelend, altijd al. Als ik jou zou zien met littekens zou ik naar jou glimlachen en niet staren alsof je een alien ofzo bent. Want jij bent gewoon wie je bent. Je hebt enkele niet goeie periodes gehad, dat heeft iedereen toch wel. Anderen sterker dan weer anderen.
Ik vind het juist heel goed dat je je gewoon vertoont, je weet niet hoe blij ik ben! Had ik de lef maar om ook zo te zijn, maar ik denk dat ze meer naar me neer zullen kijken want ik ben buitenlandse. De littekens verdwijnen wel, als je dat echt wilt. Ik denk dat als je een huidtype zoals de mijne hebt je gauw lelijke littekens hebt, dat zie je niet te snel bij een lichter getint huid.
Hé, als je denkt dat het snijden geen oplossing is, het helpt jou niet voorgoed, dan zou je het minder doen. Misschien heb je nog niet datgene gevonden die dit nog kan vervangen. Sommigen zeggen dat als je de drang voelt dat je met rood stift op jouw huid moet tekenen of koud ijs in jouw handen houden. Het is maar een suggestie... zodat je jezelf minder pijn aandoet.
Liefs,
|
|