justaface
New Member
There's no such thing as life without pain
|
Post by justaface on Apr 22, 2005 3:08:21 GMT -5
Laat je stem horen. Als je iets kiest, zou het goed zijn als je een beschrijving erbij doet. Hoeft niet gedetailleerd, maar gewoon waarom je het hebt gekozen.
Ik kies voor anders. Het was bij mij nogal afwisselend, de enige reden dat ik nu niet word behandeld is door mijn dokter die me niet wil helpen omdat ik een schuld had wat ik allang heb betaald. Het maakt me woedend, zo te zien kan ik geen verwijsbrief krijgen om te worden geholpen. Soms wil je graag ontploffen...
Liefs,
|
|
Anita
New Member
|
Post by Anita on Apr 22, 2005 13:00:58 GMT -5
ik ben op dit momnet bezig om ergens voor een psychotherapeutische behandeling. Bij de GGz waar ik nu loop willen ze me niet doorverwijzen omdat ze vinden dat mensen met borderline niet te behandelen zijn, en men vind dat ik te ernstige problemen heb.
maar ik heb in het verleden bewezen dat ik ook van de anorexia af kan komen, dus waarom zou ik niet te behandelen zijn?
In 2002 heeft een psychiater mij het advies gegeven om me aan te melden bij de Viersprong, dat is een psychotherapeutisch centrum dat ook mensen met heel veel klachten behandeld, maar op dat moment zag ik het niet zitten, nu dus wel, maar nu is het nog maar afwachten of ze me willen helpen bij de Viersprong, of dat ze met een alternatief komen.
|
|