fleur
New Member
|
Post by fleur on Mar 20, 2005 11:58:15 GMT -5
Ik zal me ook even voorstellen! Mijn naam is Fleur, ook in 'in het echt'. Ik ben 19 jaar oud en woon nog thuis bij mijn beide ouders (en broertje, kat en konijn). Ons gezin is prima, geen problemen ofzo. Ik heb een aantal lieve vriendinnen en genoeg 'kennissen'. Ik zit op school, een hbo-opleiding. Het heet 'social work' en dit leidt mij dus op tot -jaja- een hulpverlener. ik weet alleen niet of ik deze studie wel af ga maken. Ik heb een bijbaantje in de bibliotheek, alwaar ik ingeleverde boeken opruim (is niet zo saai als het klinkt!) Volgens klasgenoten ben ik een echt 'meisje-meisje' en dat kan wel kloppen Ik houd heel erg van dansen (zit ook op ballet), shoppen, kletsen en filmpjes kijken met vriendinnetjes, dat soort dingen... ehm... dit alles vertel ik in de eerste plaats om gewoon een beeld van mij te scheppen, ik stel me niet voor niets voor! maar ook om een beetje heen te draaien om waar dit forum eigenlijk voor is... ook ik heb wat 'probleempjes' met mezelf... daar zou ik hier dan ook wat over 'moeten' vertellen. wat ik maar moeilijk vind eigenlijk... nu ja, ik heb dus wat problemen met wat men noemt normaal omgaan met eten en ik kras wel eens. echt gelukkig ben ik er niet bij... heb (nog?) geen hulp. Dat was het weer even over mij... dan weten jullie een beetje met wie je te maken hebt als er nog dringende vragen zijn, hoor ik het wel X fleur
|
|
Anita
New Member
|
Post by Anita on Mar 26, 2005 14:20:11 GMT -5
Hoi Fleur,
Leuk dat je je even voorsteld. Zelf heb ik ook problemen met eten en automutilatie e.d. Ik heb echter al een hele gang door de molen van de hulpverlening gegaan. Ik vroeg me af wat jou ervaringen zijn met bejegening van hulpverlening etc. Omdat deze site daar (volgens mij) voor is bedoeld.
groetjes Anita.
|
|
justaface
New Member
There's no such thing as life without pain
|
Post by justaface on Apr 22, 2005 2:43:23 GMT -5
Welkom Fleur,
Hopelijk blijf je terugkomen. Zo te zien leidt je een nogal doodnormaal bestaan, ik ben precies het tegenovergestelde van jou. Weet wel dat elk probleem een oplossing heeft, hoe moeilijk het allemaal lijkt. Nogmaals welkom!
Liefs,
|
|