justaface
New Member
There's no such thing as life without pain
|
nieuw
Apr 22, 2005 2:40:27 GMT -5
Post by justaface on Apr 22, 2005 2:40:27 GMT -5
Hallo, Ik ben hier gekomen via de website van Carla over zelfmoord. Ik vind het echt leuk dat jullie hiermee zijn begonnen. Hopelijk ben ik niet de enige die hier reageert.
Liefs, JustAFace
|
|
|
nieuw
Apr 22, 2005 5:39:11 GMT -5
Post by ~Joyce~ on Apr 22, 2005 5:39:11 GMT -5
Welkom JustAface,
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het leuk vind, dat je vermeld dat je het een leuke actie vind, dit forum. Je bent inderdaad niet de enige die reageert, maar het is nog inderdaad een beetje stil, maar dat komt, omdat dit forum nog niet zo lang bestaat en dus ook nog niet echt bekend is. Maar hopelijk veranderd dat snel. Ik vind het ook leuk om te lezen, dat je via de website van Carla hier bent gekomen. Daar had ik inderdaad een soort van reclame boodschap achtergelaten. Leuk dat er toch mensen zijn die dat gelezen hebben. Ook jouw wens ik veel steun, erkenning, herkenning en plezier toe op het forum. Ik hoop dat je je verhaal kwijt kan en dat je je niet alleen voelt. Wil je ergens over praten, maak gerust een nieuwe thread aan. Mis je iets, of zou je graag iets op het forum willen plaatsen of je heb vragen of wat dan ook. Je kunt me altijd mailen.
Liefs, Joyce
|
|
Anita
New Member
|
nieuw
Apr 22, 2005 13:13:41 GMT -5
Post by Anita on Apr 22, 2005 13:13:41 GMT -5
welkom JustAFace,
Ik hoop dat je hier je ervaringen met de hulpverlening kwijt kunt. Het is inderdaad nog een erg rustige site, maar ik heb er wel geloof in dat het drukker zal worden als deze site meer bekend word.
groetjes Anita.
|
|